Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...
Ja, men treningen er fantastisk, den gir kjemperesultater - men 100% garantien omfatter at jeg som et stort menneske skal gå ned 8kg på 3 mnd, å garantien gjelder kun hvis jeg har fulgt dietten slavisk å ikke oppnådd resultater... men det har null betydning, jeg skal ned 20kilo, basert på minus 1 kilo i uken... som jeg har prøvd å si til min kjære PT jeg begynte med dette for å lære å trene, og innføre et sunt og bra kosthold - Det har vært en suksess, ergo jeg er 100% fornøyd, men det er fullstendig uaktuellt å "kjøpe" en ny PT pakke til 5 000,- før jeg har fått dette litt på avstand, orker ikke. hehe
Men jeg MÅ si at dagen idag har vært strålende - koser meg med Ketolyse maten min, middag hos mormor og beppe, med mamma komponert av moi. Kylling med masse deilig salat og seterrømme... + Komplimenter for min nye fasong... så jeg er mye mer avslappet enn jeg var i helgen - da var jeg virkelig desperat... det kommer seg, det kommer seg..
|