Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 21:43   #4
mariamaria
Juniormedlem
 
mariamaria sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østlandsområdet.. :-)
Innlegg: 19
mariamaria er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Easy life kurs

Hei! Jeg startet på Easylife kurs nylig. Har aldri klart å gå ned før.. til tross for Grethe R, (vel.. 8 ned og 16 opp etterpå..) og reductil, og diverse.. Fant til slutt ut at jeg er insulinresistent.. Tok glukosetest hos legen..

Har gått ned nesten 3 kilo på en uke! I dag kjenner jeg overskuddet komme. Jeg sover mye bedre enn før, og har ikke noe særlig vondt i kroppen lenger. Utrolig oppmuntrende!
Skal ned 25 - 30 kilo. Så jeg har fått en pangstart via pulverkuren. Og satser på at jeg klarer 8 uker til. Da skal jeg over på mat også. Og etterhvert øker mat - proporsjonalt med at man slutter på pulver.
Jeg tror ikke det er mulig å gå ned på noen annen måte - dersom man er insulinresistent... For jeg har prøvd! Har strevd MYE med å "slanke" meg.. for så å oppleve at jeg faktisk øker i vekt av helt vanlig mat. ("vanlig" - dvs brød og poteter!) Og da mistet jeg i hvertfall motet til å fortsette.
Så for min del var det en befrielse å komme i gang. DEN STORE SLITENHETEN har sluppet taket - etter snart 12 år...
Uansett hvor mye jeg går ned eller ikke, kjenner jeg at lav-karbo - diett er riktig for min kropp. Endelig!
LYKKE til med kursledelse.

mariamaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-carbo Svar med sitat