Sv: Fettfestivalen
Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.
Ser på reglene til Photo igjen...at det står under 10 g karbo og ikke 5 som jeg trodde.(jeg mener å ha lest 5 et sted...hmm).. da spiller det ingen rolle om karboene i egg(trodde jeg var blitt en smule gal her )...
10 er mer oppnåelig. jeg prøver å legge meg på mellom 10-15 jeg...og alle grønne grønnsaker er lov...ikke bare lov, men påbudt 
Ja, jeg endret det . Skjønte at det ikke var så lett alltid, ettersom jeg i tillegg spiser etter økonomien. Så selv om jeg prøver å holde meg under 120 gram protein om dagen, så kan det fort bli en del egg. Dessuten spiser jeg noe kokosmelk, og hvitløk, så ti er en grei grense.
Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.
Er det base-TE ?
feks helios sin.. urte-te som virker basisk for kroppen... ?
Jepp!
Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.
Er det noen av dere som har oversikt over sånn cirka hvor mange kcal dere spiser i løpet av dagen?
Jeg prøver å presse karbene ned i under 10 pr dag, men blir veldig sulten og er litt redd for å kjøre på med fett (kommer fort opp i over 3000 kcal hvis jeg spiser fett til jeg er mett).
Noen?
Det bryr jeg meg ikke det minste om. Jeg spiser til jeg er mett. Men jeg regner jo ut maten på mat på data, så det kommer opp. Mellom to og tre tusen vanligvis.
Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.
Da hadde jeg ikke turt å endre noe i frykt av å ødelegge en god stim som kroppen er i.
Tiltredes!
Jeg vil gjerne gjenta en ting jeg har sagt tidligere her inne!
DETTE ER IKKE FOR NYBEGYNNERE! Fettfestivalen er tiltenkt erfarne lavkarboere som ikke går ned på andre måter. Om du har gått på Ketolyse i tre uker og har stillstand, eller om du går på en diett som funker for deg, så vil jeg IKKE ANBEFALE FETTFESTIVALEN!
Folk gjør så klart som de vil, men det er ikke bakgrunnen til at jeg startet festivalen. For min del har jeg mer eller mindre stått stille i to år, med litt svinging begge veier vektsmessig, til tross for grundighet og rigiditet.
Det er heller ikke sånn kjempespennende å leve på åtti prosent fett.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|