Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 09:42   #382
birk
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Nå er det sikkert en mnd siden jeg var her inne sist. Har slitt veldig med vektnedgangen og har kanskje mistet litt håpet om at jeg skal komme noe mer ned i vekt i det hele tatt. Snart 1 1/2 mnd på høvelig samme vekta. Kan virke som kroppen trives best med denne vekta. Men har i alle fall ikke gått opp igjen og det merkes på buksa og på magen at det har gått inn. Har holdt meg til lavkarbo hele veien, bare en helg med utskeielse og da gikk jeg opp litt men det forsvant fort igjen (sikkert bare vann).

Nå har jeg kjøpt flere bøker om slanking og lavkarbooppskrifter for inspirasjon. I tillegg skal jeg prøve noe nytt som heter cellsonix, var på prøvetime i går og de fjernet 1,5 cm fra magen. Det ble beskrevet som fettfjerning med ultralyd i stedet for operasjon:P

Må se litt på det med skaldemann og sommerdager, kanskje det kan hjelpe litt på for min del også. Går greit å spise lavkarbomat, savner bare sjokoladen av og til.

Er motiverende å titte innom her igjen da, dere er jo kjempeflinke og lykkes bra med å gå ned... selv noen hekto er jo nedgang det å

Stå på

birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat