Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 16:59   #96
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Helt enig med deg , gjør det som funker for deg, det gjør jeg ,blåser i andres merkelige råd , går etter boken til Torkil og raser ned. Er på ketolyseforumet , der har de en mye bedre innsikt i ketolyse.
Må over på dette forumet for å lese innleggende en gang imellom, det er så mange rare meninger her inne som verken mening eller fornuft.

Jeg synes man kan spare seg slike nedlatende uttalelser. Kunnskap og erfaringer om lav karbo kosthold og ketoseprinsippet finnes i ulike varianter og et gratis forum for å dele sine erfaringer er et gode som bør settes pris på,enig i andres ståsted eller ikke. Ikke alle kan eller ønsker å putte penger på Torkil sin konto, det impliserer ikke et mindre engasjement av den grunn.
Å vinne kampen mot kiloene er og har vært tøff for mange av oss, vi har individuelle forskjeller som fører til at ulike kostvariasjoner passer for de enkelte.(Er det ikke derfor vi ikke alle går på Grethe Roede?)Det er jo nettopp mangfoldet som reflekteres i forumet som gjør det bra! (også oppskriftene da:-) )
Desverre er "kalori" nærmest et tabuord her inne, det er også dumt synes jeg og forstår egentlig ikke hvorfor, så lenge det også fungerer for mange å holde kontroll på disse sammen med et lav karbo kosthold. Jeg opplever en temmelig treig nedgang, ikke etter ketolyseboka for å si det sånn!(og ja, jeg har lest boka og følger opplegget) Forumet er jo da et bra verktøy for inspirasjon, se andre variasjoner som funker, og motivasjon til å fortsette

nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat