Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 21:02   #384
birk
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
birk er på en erverdig vei

Sv: Ikke gi opp

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Ikke gi opp Birk! Du er i gang! Gi deg selv en sommer helg, å se om det hjelper på forbrenningen!
googler cellsonix,Interessant Men leser her om to typer, en som heter ultra Vet du forskjellen?

Denne gangen skal jeg ikke gi opp nei Var på helsekosten å kjøpte en svær burk kokkosfett i dag. Også blir det sommer i helga ja. Skal tro samboern ble gla for at jeg sa at vi kan lage oss en pizza sammen

Hvor har du lest om to typer cellsonix? Har bare fått med meg en type. Men det jeg har forstått av denne er at det er forskjellige linser som brukes. Noen når 2 cm inn i vevet og noen når mindre. De som er mindre skal hjelpe på strekkmerker, arr og rynker. Og så var det visst en egen greie som hun cellsonix-damen ventet inn som skulle være for ansiktet.
Kan sitere litt fra brosjyren: "Utstyret består av en computer og behandlingshode som under behandling avgir peakpoint ultralydbølger til vevet. Cellsonix anvender høy intensitets impulser med lange intervaller. Biolgisk aktivitet settes i gang av behandlingen."
Blir nok å bruke mine tusenlapper på behandlingen, men jeg håper det er verdt det. Både på cellulittene og fettet.
Virker denne begynner jeg å få troen på at det kanskje snart finnes opp et heidundranes bra remedie for permanent hårfjerning også... da er jo lykken fulkommen

birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat