Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-09, 10:30   #101
Mistral
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Det kan jeg selvfølgelig ikke vite noe om, og jeg er med på at det er lite sannsynlig at jeg legger på meg 400 gram fett fra en dag til en annen (gifteringen er dog like løs som vanlig, standardmålet mitt på om jeg har mye vann i kroppen eller ikke).

Jeg vet at det er normalt at vekta svinger fra dag til dag, men jeg har veid meg daglig i to år og ser godt effekten av hva jeg spiser på relativt kort tid. Det er dog ikke før de siste 5 ukene jeg har veid, målt og notert alt jeg putter i meg, men det er jo pussig da, at vekta går jevnt og trutt ned når jeg ikke spiser særlig mer enn 2000 kcal pr dag, mens den går opp eller ikke rører seg når jeg spiser mer.

Poenget mitt var for øvrig ikke at jeg veier 400 gram mer enn i går, men at jeg syns det er litt trist at en del brukere her inne tar en veldig nedlatende holdning overfor oss som mener at kalorier faktisk også har noe å si - for oss. Er det så vanskelig å akseptere at ikke alle fungerer likedan? Jeg syns det er drøyt å kalle andre for hysteriske og spiseforstyrrede når vi bare prøver å finne ut hva som fungerer best for akkurat våre kropper.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat