Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-09, 16:54   #10
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Hard avføring?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Åt du smør uten noe brød eller lignende under? Jeg elsker smør, men jeg spiser ikke smør bart altså, isj.
Bruk majones heller Jeg har smør på alt som er varmt og på linfrøkjeks og majones på det som er kaldt.

Det var nykokte egg, så de var varme, dermed smeltet smøret. Majones liker jeg ikke...

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Hell litt olje over salaten din, bruk mye smør når du steker, bruk godt lag med smør på brødskiva di hvis du spiser lavkarbobrød, spis kjøtt som ikke er helt magert som f.eks. nakkekoteletter, spis fettrik ost

Gjør alt det, bortsett fra smør på brødskive, spiser ikke brød (nå). Men spiser kanskje for mye kylling, kan nok bytte ut med koteletter en gang i uka, ja. Men kjøttdeig er vel fettrikt nok?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er nok en overgang. Jeg opplever det motsatte av deg uten grønnsaker, men det går seg også til. Man kan uansett ikke forvente like mange dobesøk på lavkarbo som på "vanlig" mat, ettersom man nyttiggjør seg maten mye bedre, og dermed blir det mindre avfall Mer fett i kosten tiltredes

Ah, selfølgelig

Opprinnelig lagt inn av ingers, her.

Pass på å drikke mer!

Drikker masse vann! Tre liter til nå i dag

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Ta deg en spiseskje med linfrø og skyll dem ned med et glass vann. Da blir det fart på sakene

Okei. Takk for tips! Er det sånn at jeg umiddelbart og de nærmeste par timene bør holde meg ved toalettet da?

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat