Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-09, 10:25   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ønsker å vite at jeg IKKE er i ketose! Stole på stix?

De fleste er ikke i ketose om de kommer rundt 50+ karber. Nivået er individuelt og noen er ute rundt 35. Men som sagt, - for sikkerhets skyld ville jeg ligget rundt 50 karber pr dag, - det er det anbefalt om en ammer.

Det stemmer at man kan være i ketose selv om stixen ikke har utslag. Det er en kjemisk prosess og det finnes ikke noe fasitsvar. Spiser du mindre enn 15-20 karber er det svært få som IKKE er i ketose. Selv om noen fremdeles ikke har utslag. Stix er kun en indikator og bør ikke brukes som "sannhetsvitne".

Noen kjenner ikke forskjell i kroppen heller. Jeg merker kun om jeg spiser for MYE karber. Da blir jeg slapp og sliten og får vondt i hue.... Jeg er ikke i ketose lenger forresten. Er liksom "ferdigslanka" og har vedlikeholdt i flere år.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat