Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-09, 22:07   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: REDBULL Light 0 karbo

Hei
Det er ikke alltid bare karbo innholdet som bekymrer folk her inn, mange tar også i betraktning andre ting som heller ikke er bra for kroppen. Nå er det en stund siden jeg leste næringsinnholdet på Redd Bull men uten sukker betyr som regel stappfullt av søtningsmidler.
Her er noe jeg skrev i en annen tråd om Redd Bull her inne for noen dager siden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26557&highlight=red+bull

Red Bull er vel ikke akkurat det jeg ville ha drukket med sukker heller…
Selv om de har modifisert produktet i henhold til det norske regelverket. Originalutgaven (altså den som selges i utlandet) av Red Bull har for høyt innholdet av vitamin B6, koffein, taurin og glukuronolakton i henhold til Norsk lovverk.
Regner med at de nå ligger akkurat under grensa.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat