Sv: Fettfestivalen
Jeg skal i løpet av helga begynne å trappe ned fra Festivalens høydepunkter. Er ferdig med festivalen den 18. juli antar jeg. Da har jeg holdt på i tre måneder, og som en av festivalens grunnleggere så er det litt trist å meddele at den ikke har funket for meg på den måten jeg har ønska. MEN jeg vet at det ikke har noe med festivalregimet å gjøre, jeg har store mengder stress i kroppen, og da nytter det visst nesten ikke.
Så, jeg kommer til å etter å ha vært flink pike i tre år, hvor jeg bare har gått ned sånn ordentlig i vekt det første av dem (tjue kg ca) oppsøke Lindbergklinikken for ytterligere hjelp.
Dersom det er stresset i kroppen som gjør at jeg står stille, så vil jo leveren produsere mer glukose enn hva som vanligvis ville vært mulig på dette kostholdet, og så lenge det fortsatt vil taes opp glukose i tarmen så nytter det ikke. Da er det Metformin neste ...
Men det er innmari kult at festivalen funker så godt for så mange! Og jeg tror nok ganske sikkert jeg kommer til å innvilge meg et festivalpass på et par uker i året for å nullstille kroppen 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|