Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-09, 20:30   #1
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hvor lenge varer solkrem?

Jeg vet at man generelt skal smøre seg hver gang man tar en dukkert, men når man bare ligger og slenger i parken f.eks, varer solkremen hele dagen? Står ingenting på flaska jeg kjøpte.
Nå har jeg rukket å bli littegrann brent i år, så vidt, i pinsehelga, men smørte på aloe vera i tjukke lag et par dager, og det har gått over til å bli brunt. Jeg har kjøpt faktor 10 med full UV. Holder det?
Jeg har i grunn aldri befattet meg særlig med solkrem i og med at jeg aldri har vært en soltilbeder, men har begynt å sette pris på å døse i sola og det spiller ingen rolle for meg om jeg får farge eller ikke, og min porselenshud aldri blir mer enn lys gyllen. Ikke rød heldigvis

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat