Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-09, 03:57   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge varer solkrem?

Ja, nå er det ikke direkte soltilbeding jeg bedriver da . Bare liker å ligge i sola, ærlig talt kvitter det for meg om jeg får farge eller ikke. Kjenner det er godt for sjela med masse sollys, liksom!
Morsomt nok. Jeg har blitt solbrent to ganger i hele mitt liv, og den første gangen var det skikkelig. Tredjegradsforbrenning på Roskilde i 99! Da hadde jeg holdt meg unna sola siden tidlige tenår, og sovna i den brutale danske sola, og fikk kjøttkakehud i utringninga i nakken, har fortsatt masse "fregner" der som aldri går bort. . Andre gang var nå, og det var bare så vidt. Det ligger ikke til min familie å bli solbrent, tror jeg. Kan aldri huske vi fikk annet enn litt Nivea-krem på nesa fra en blå blikkboks da jeg vokste opp. Men synes uansett det er greit å smøre seg, for hudens og helsas skyld.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat