Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-05, 09:39   #15
bibba
Medlem

bibba sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Merker forskjell at jeg trener. Men det som forsvinner er mest på de plasser jeg syntes er ok. der jeg trenger det mest, sitter det Grusomt fast.
Merker veldig stor forskjell på rumpe og lårene, de er blitt faste, fine og tynnere.

Trener interval nu i vinter på tredemølla, 40 min annen hverdag.
Har derfor fått god kondis. Og etter å ha vært røyker i 26år er det godt å få ordentlig kondis igjen.

Går tur ute i det fri 4-6 dager i uken. Er det fritt for snø, går jeg på fjellet, det er en stigning opptil 380 meter. Da bruker jeg staver. Og jeg nyyyyter turen.
Har derfor fått fin farve i ansiktet, noe jeg ikke hadde før. ser faktisk frisk og fin ut.

Trener med rockering annen hver dag mens jeg ser på tv, eller med gymballen. Disse to tingene er veldig bra både for rygg og magemuskler.
Kunne ha vært flinker med disse, fordi jeg merker VELDIG liten forskjell på magemålet.

Men sliiiter med å få magen mindre.(snufs) Det er her hovedproblemet ligger..

Men å gå, gå, gå , gå er fantastisk, og er man flere merker man ikke at tiden går, og man forbrenner kalorier.

Har hørt at det er først etter 20 min hurtig gange at kaloriene begynner å forbrennes. Sant???

bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat