Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-05, 11:02   #8
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

takk for fint svar

har passe BMI, men vil ikke gå ned til å ha lav BMI(hadde 18 da jeg spiste normalt og ikke tenkte på vekta mi). tror min BMI er litt feil, fordi jeg er ganske lubben, og har 22 ca.. jeg har nok liten benbygning, og ingen muskler whatsoever. syk, så har ligget i senga i et halvt år, kan ikke trene dessverre..
men det hadde vært første prioritet hadde jeg vært frisk! er nok litt derfor jeg har blitt større åsså, trente 7ganger i uka før.. så vekta går NED og jeg blir større når jeg slutter å trene, derfor BMI er litt feil..

må ikke tro at jeg vil være tynn, vil være akkurat passe jeg, og det var jeg før.
nå henger rumpa på knærne, låra er digre, hoftene er veldig brede, magenfettet er i veien hele tida og resten skal dere slippe å høre..

huff, jeg er elendig til å skrive!! ble bare litt rotete..

Sist redigert av sommerfugl : 19-04-05 kl 17:20.
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat