Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-09, 01:45   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Helt ny - trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av annerii, her.

hei
jeg lurer på når begynner det å virker ?
med det mener jeg, når ser man resultater ? hvor lenge må man gå på lav karbo for å merke foreks forskjell på fett andel på kroppen ?
er 15 til 20 g karber pr dag, et absolutt krav for at man skal gå ned i vekt ?
mvh anne

Vel, det kommer jo an på hvor mye man har å ta av i utgangspunktet. Mange går ned en del kilo den første uka på ketolyse men kroppen kvitter seg med vannet først, så begynner fettet å forsvinne… For noen går vekta fort nedover for andre, som meg, så går det rimelig sakte, vi er alle forskjellige.
15-20 karber pr dag er ikke et must for å gå ned i vekt, dette er dersom du skal følge ketolyse kuren. De ulike lavkarbo retningene har ulike tilnærminger og antall karber pr dag er en av dem alt fra tilnærmet null til 150 regnes vel som lavkarbo.
Du får lese deg opp på de ulike retningene og finne den filosofien som passer deg og din livssituasjon. Lavkarbo er ikke noe quick fix – men en kostholdsendring…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat