Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-09, 23:45   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hei hei ny her

Vel hva slags lavkarbodiett har du tenkt å følge da? Lavkarbo er ikke bare lavkarbo altså... Det er stor forskjell på Skaldeman ekstrem til Fedon Lindberg....

Jeg ville nok satset på å ikke gå for fort ned i vekt når jeg ammer i allefall. Ellers er jeg ikke noen ekspert på vekttap og amming, jeg har bare gått masse opp i mine 3 år med amming..

Sjokomjølk legger man på seg av ja, det er ikke noe man burde drikke daglig i allefall og absolutt ikke på lavkarbo.

Prøv i allefall og begynn med å spise litt mere regelmessig, man har vel neppe så godt av å spise så lite at man klusser til forbrenningen.

Generell regel er grønnsaker, kjøtt/fisk/egg el.l. og fett til hvert måltid og matvarer som inneholder 5g karbo pr 100g eller mindre, da er du godt på vei.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat