Tråd: Help wanted!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-05, 14:44   #25
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jada, de har sikkert en forklaring på det.... Noen som kjenner til EAT ?? Det er en av EAT sine teorier, - de har forresten også en dag med "oppkarbing" i uka....en ting de ikke kan påstå virker for alle. Disse karene inntar også smoothies som har nesten 1500 kalorier i ET måltid. Kjenner ikke mange som kan spise så mye og gå ned i vekt jeg....

De sier det er nok med to måltider + + fordi de har sett at det funker ..... for dem selv og for mange andre....

Jeg MÅ nå uansett spise minst 3 skikkelige måltider.....+ evt. mellom......

Nå er jo K.H en stor kar som trener hardt ikke rart at han trenger så mye kalorier.

TN. anbefaler også å redusere antall måltider når man er på diett, fra 6 på bulk til 4 på deff. Jeg syns jo at en av de store fordelene med lavkarbo dietter er at man ikke blir sulten , så hvorfor i allverden skal man spise hvis man ikke er sulten.

DVP sitt kosthold består vel av ca 80% fett , ikke rart at han spiser så sjelden.

Som vanlig er fasiten hva man selv finner ut er best.