Tråd: Kakespising
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-05, 18:20   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Her har kollegene dårlig samvittighet for å spise kake, når de vet at jeg ikke kan spise den. De gjør det, for de liker det, men de ser rett og slett litt utilpass ut, og unnskylder seg...

OG DET ER HELT PÅ SIN PLASS!

Det er jeg 110 % enig i ! Hos oss har de med kake hver gang det er bursdag - og ellers og. Det står nesten alltid en bolle med et eller annet godt oppi på border. I dag hadde vi møte og da var det chips & smågodt på bordet. Jeg jobber sammen med flere som heller ikke har godt av alt snopet/kakene de serverer.

Men det kunne ikke falle meg inn å spise alt "godteriet" for å være høflig ! Og siden kollegaene mine HAR lagt merke til at jeg har tatt av en god del, så fatter de "pointet" for å si det sånn. Jeg kommenterer ikke andres mat eller hva de spiser uten at de spør meg, så diskusjoner er det ikke lenger. Nå har de begynt å spørre om råd isteden.

.....og de kommer ikke bort til meg når de tar runden med sjokolade/snopeskåla..... det er respekt det !!

Men hvis du HAR lyst på kake og "tror" at de andre vil syns det er uhøflig fordi du gjerne vil rettferdiggjøre at du spiser den.....da må du bre spise vettu.... bare ikke vent at du går ned så mye mer de neste 4-5 dagene !

Jeg spiste 75 gram lavkarbo pasta (UTEN SUKKER)for en uke siden jeg..... se journalen min hvordan DET gikk !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat