Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 15:09   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Til alle dere som har klart å gjøre lavkarbo til en livsstil!

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Bare TO sprekker på to år, og de har ikke engang vært i forbindelse med jul, bryllup eller andre "vanskelige" matsituasjoner! Da har du jammen fått taket på denne livsstilen, Photobscura! Men er det slik at du har fortsatt å miste vekt hele veien, eller er du på en slags vedlikehold nå, for å rett å slett føle deg frisk?

Edit: Tre år . Nei, jeg har vel spist en liten flatbrødbit til rakfisken i jula, men that's it. Jeg bryr meg også samtidig fint lite om hva folk skulle mene om at jeg ikke spiser høykarbomat på diverse tilstelninger. Og det siste bryllupet jeg var på så var det både vegetarianere og veganere og matallergikere, så alle fikk tilpasset menyen sin. Det er gode saker!
Dessuten: Blir man så dårlig som jeg blir, så er det egentlig lite å lure på ... For meg så er det på grensen til spørsmålet om jeg burde eller ikke burde spise gift. På en måte er jeg vel kanskje litt "heldig" med at jeg har så lav tolerane for raske karber, da er det ikke så vanskelig å holde seg unna

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat