Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-09, 10:14   #1
søtsaka
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Steinkjer
Alder: 45
søtsaka er på en erverdig vei

Orker ikke lage mat i sommervarmen!

hjelp meg å finne styrken til å holde meg på lavkarbo! har kjempe vær i trøndelag for tiden å det er så varmt at jeg knapt gidder å lage meg mat. så har ikke gått ned noe denne uka for det har bare blitt utskeielser. med pizza potetsalat,pølser. men er d då ille å spise frukt? har spist en del vannmelon. jeg ammer ennå så er ikke på streng lavkarbo, men spiser ikke brød som var min hoved kilde for mat å spiser bare bittelitt potet og pasta av og til. selv om jeg har redusert karbohydratene drastisk i forhold til vanlig har jeg ikke det store vekt tapet. 2,5 kg på 3 uker siste uka har jeg som sagt ikke gått ned noe. legen sa jeg skulle kutte ned til 1/3 del å d har jeg hvertfall gjort. men ikke noe særlig virkning. nå skal det også sies at jeg har mange i familien med over vekt. min mor å hennes 2 søstre har fått operasjon. jeg prøver alt men føler bare jeg møter veggen. operasjon er ikke noe som er altuelt for meg i dag, men har bare nødt til å bli kvitt hvertfall 20 kg. har lyst til å komme meg ned 30kg, men nå er hver kg ei mile pæl

jeg leser at det er mange her som klare å gå ned mange kg, det vil jeg også, men d går så sakte utolmidig for å si d sånn

til dere flinke slankere hjelp en kvinne i nød!!!

noen enkle tips til rask og enkel god mat?

søtsaka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketokyse/atkins Svar med sitat