Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 12:32   #10
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Gått opp i vekt etter god periode

Jeg tror tålmodighet er tingen her. Kroppen din er sikkert forvirret etter fasting og lite mat i perioder. Derfor tar den kanskje vare på dette de siste tre ukene i redsel for trangere tider. Jeg tror at dersom du tar det litt med ro, puster med magen og spiser deilig lavkarbomat og holder deg unna alt unødvendig (kunstig søtede ting, ting du spiser selv om du ikke er sulten, men kanskje bare fordi du har lyst på noe), så vil vekten regulere seg etterhvert. Men når man har så lite ekstra som deg, så vil ikke kroppen gå ned mye på kort tid. Men over tid, så vil den regulere seg ned til normalvektig.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat