Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 12:37   #875
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Opprinnelig lagt inn av ThomasWH, her.

Jeg har gluten-allergi
Skal ikke ha noe sukker (negativt for binyrene)
Tåler ikke svinekjøtt
Hater bær
Så det er vanskelig å spise! Hvert måltid er et ork og slit!

Jeg tenkte akkurat på dette med gluten tildigere i dag, jeg har ikke spist noe som inneholder gluten på månedsvis Dette kostholdet er så å si kjemisk fritt for sånt. Sukker spiser vi jo heller ikke
Svinekjøtt hadde vært vanskelig for meg, men det finnes en masse alternativer, kylling, kalkun, okse, lam, fisk
Og bær trenger man ikke spise om man ikke vil... Når hverdan oppleves som en utfordring finnes det bare en løsning: Planlegging! Å planelgge måltider 2-3 dager framover som et minimum vil jo fjerne stresset rundt de enkelte måltidene. Og det er lettere å komme på ting man vil og kan spise når man setter seg ned i fred og ro enn når man står utsultet i butikken klokka fem (*erfaring* )