Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-09, 22:47   #21
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 54
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Mitt prosjekt: halvmaraton 2011

Lillemor: Samboer røyker ikke nei, så han her flink til å komme med rosende kommentarer så fort jeg klarer å redusere på røykingen.
Denne uken har jeg faktisk røyka bare halvparten av det jeg pleier hver dag, og DET ser jeg på som et STORT fremskritt.
Jeg har kuttet ut den første røyken om morran helt, og jeg røyker mye mindre utover dagen.
Takk for gode råd om trening

xtra: Jeg tror at belastningen på ledd og sener kan skape slitasjeskader, men jeg vet faktisk ikke om jeg har det....Merker ikke noe til det nå, selv om jeg hadde plager med knærne da jeg var veldig overvektig. Men for sikkerhets skyld tar jeg det pent og rolig.

Jeg tror jo egentlig ikke at det er umulig for meg å slutte, men jeg gruer meg bare veldig til det
Halvmaraton er jeg dum nok til å ikke grue meg til i det hele tatt, men å kutte røyken, det er jeg dum nok til å grue meg til.
- Det er typisk deg det Lena, sier samboer. - En slitsom runde på over 2 mil er liksom ingenting, men å kutte røyken.....
Samboer bare smiler av meg og hjelper til med trening så godt han kan :-)
Røykeslutt for meg fungerer best om jeg får trappe ned over litt tid, så kroppen og hodet mitt venner seg til å ikke røyke. Kutter jeg tvert da sprekker jeg garantert, abstinensene blir for overveldende.

Carisma: Jeg misunner dere som er røykfrie allerede!!!
Men, jeg jobber med saken, mye på sammen måten som du skriver. Røyker ikke alle de vante røykene, røyker ikke i bilen osv....som skrevet over så har jeg halvert søykingen min denne uken

tveitan: Ja har du klart å slutte, da skal jaggu jeg klare det også
Dæven steike, 30 om dagen i 40 år, og så klarte du å slutte!!! *imponert*
Jeg har røyka ca halvparten (+/-) over halvparten så lang tid, så jeg tenker at jeg absolutt bør fikse dette :-)

FLINKE FOLK ER DERE!!

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder

Sist redigert av LenaBeatrice : 10-07-09 kl 22:53.
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat