Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-09, 20:35   #6
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt forhold til mat

Jeg har lært meg å like en del grønnsaker men er en del jeg rett og slett ikke klarer å lære meg å like. Ikke bønner eller linser heller. Veldig lett for andre å si at man bare må presse seg og lære seg å like ting.

Stekt egg fek gir en utrolig bismak i munnen min. Tomat gulper jeg på resten av dagen.

Jeg liker gulerot, kålrot, blomkål, brokkoli, rå paprika, mais og agurk. Asparges går i små mengder. Sikkert noen andre og jeg ikke kommer på nå.

Problemene kommer som oftes når jeg kjeder meg, er ensom eller i sosiale sammenkomster. Vi er fek ofte hos svigerforeldrene mine. Alltid når vi er der spiser vi middag. De har et veldig kjedelig "norsk" kosthold med mye poteter, farseprodukter osv.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat