Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-09, 23:18   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her, vurderer ketolysekuren.

Hei,
Ketolysekuren og Lindberg er to forskjellige retninger innen lavkarbo. Kan vel ikke akkurat si at noen lavkarbo retninger verken er farlige eller gammeldagse.
Jeg foreslår at du leser deg opp på de ulike filosofiene og finner en du kan leve med. For de fleste av oss er det ikke en slankekur men en kostholdsomlegging. Noen av de som starter på ketolysekuren og går over til andre retninger med mer karber etter ønsket vektnedgang. Det finne masse informasjon her inne på forumet og boker vedrørende de ulike filosofiene kan du få låne på biblioteket. Her er forresten en fin brosjyre om lavkarbo, http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
Jeg trives veldig bra med ketolyse kuren, veldig enkle og klare regler.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat