Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-09, 00:51   #5
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbodiett?

Hei,
Det er flere retninger innen lavkarbo alt fra skaldemann som er nesten fri for kh til å spise ca 150 kh pr dag. For å være i ketose ligger man på 15-20 kh pr dag og det er forbausende mye grønnsaker det. Spiser faktisk mer grønnsaker nå enn jeg har gjort noen ganger tidligere. Jeg er selv i utgangspunket en som kunne spise brød til alle måltider, men det er bare en mental greie og jeg savner det egentlig ikke verken det eller poteter, ris og pasta, det suget forsvant etter kort tid.
Her er en liten introduksjons brosjyre for lavkarbo, http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
Hmmm… unne seg litt kh du kan spise masse sunt med lite kh innehold, dersom det er noen små høykarbo bomber du har tenkt å unne deg, glem det… Når jeg spiser ketogent kosthold så fyser jeg ikke på verken søtsaker eller høykarbo matvarer. Tro det eller ei, men når du først har kommet i gang så er det ganske lett å holde seg unna såkalt fy-mat. …men som jeg har sagt tidligere les deg opp på de ulike retningene og finn deg en variant du kan leve med.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat