Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-09, 11:26   #440
mossa
Medlem

mossa sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 57
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Velkommen tilbake Monicah. Stå på, det virker.

Happylady...jeg hadde en utskeielses uke, hvor jeg gikk opp ca 1,5 kg, tro meg, det tar ca en uke med streng ketokost, før du er der du var, så følger ytterligere vekttap Ingen stor ståhei for å leve litt innimellom...Og det må vi jo....Av og til blir det alkohyler og av og til festmat, sånn er livet, det er "bare" til hverdags vi lever karbofritt. Små utskeielser på et måltid eller en dag i ny og ne, tåler vi!!!

Hadde bukse prøve dag igjen, fra den tiden jeg var naturlig slank.( en svunnen tid) Bruker de som mal, siden jeg ikke har målt meg... Nå har jeg virkelig gått inn!!! Forbanner meg selv av og til, fordi jeg ikke tok fram målebåndet, men klær er en ok trøst

Snart kan jeg hoppe i mine gamle klær.....Strammer selvfølgelig litt, men er på rett vei...For noen mnd. siden gikk de opp til litt over knærne. hahahah Nå strammer de litt over magen, som snart er borte??? Helt utrolig! Sånn kan jeg faktisk leve. Ingen oppblåst og ugrei mage, masse energi og slank

Får familiebesøk på onsdag, skal spise min vandlige kost, men lavkarbo øl og vin , det blir det. Sikkert en cognac eller to også.....Blir spennende å se hvor mye jeg går opp på noen dager......

Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat