Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-09, 13:35   #108
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Er fett og ketose farlig?

Jeg tror det kan være en mellomting mellom fettdiaré og at vi spalter og tar opp alt fettet i kroppen?

I forhold til hva jeg har lært så vil avføringen, om den er fet, flyte på vannet. Dette stemmer bra for meg i etterkant av de dagene jeg har et stort fettinntak.

Slik jeg forstår vil Xenical binde opp fettspaltnde ensymer i tarmen. Om vi uten medikamenter ikke produserer nok galle, pankreaslipase - og ev andre fettspaltere? - til å spalte alt fettet vi har spist, kanskje vi sitter igjen med et annet resultat? Delvis spaltet fett som kan gå gjennom tarmen i en annen hastighet kanskje? Jeg har ikke noe belegg for å si dette. Det er bare tanker jeg gjør meg i forhold til hva jeg opplever og den kunnskapen jeg har. Og jeg ser jo stadig at det er mye mer å lære.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat