Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-09, 19:59   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forberedelse til glukosebelastning

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Haha, det er jo rett vei hvertfall da, jeg er 10 cm mindre rundt hoftene enn livet! Prøv å gå med belte sier jeg bare

Forøvrig, jeg går ut fra kroppen din vil gi mer utslag jo mer karbo du fortærer før prøva, så for å "pushe" resultatet litt over på trenger metformin-siden av skalaen kan det vel ikke skade?

Det er dét jeg tenker også, for jeg vet jo at jeg ville bli satt på det av en Lindberg-lege med de resultatene som ble tatt under ketogent kosthold i fjor høst . Men så erre spenna, da!

Da jeg la om kostholdet var midja mi 111 cm, og hoftene 108. Jeg vet alt om å prøve å gå med belter. (Samt at jeg ikke akkurat har en kjøttfull rumpe ).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat