Ja, da var det på an igjen etter flere mislykkede forsøk. Først fulgte jeg ketolyse dietten i nærmere 2 mnd uten å gå noe særlig ned i vekt, deretter gikk jeg på GR uten å gå ned i vekt, så nå er det tid for Fedon Fant fort ut at GR IKKE passer for meg i det hele tatt, så jeg håper at dette kan være redningen min. Har ca. 20 kg som skal av, så dette kan bli spennendes Da jeg er "ny" på Fedon (har lest boken altså) lurer jeg på om noen kan kommentere en typisk matdag for meg? Føler med litt usikker da jeg har GR friskt så i minne Frokost: 1 boks med makrell i tomat og 2 fiberrik med solsikke Lunsj: Salat med kalkun el kylling etc, litt oliven og litt dressing som (dessverre) er majonesbasert (får dette i kantinen på jobben som eneste alternativ til dressing) Mellommåltid: Youghurt (youplait 0% med vaniljesmak) og en tesje med linfrø Middag: Kylling/biff eller fisk med grønnsaker (og av og til kesambasert dressing) Kvelds: Noe av egg, eller avokado og reker med en liten "dasj"kesam, eventuelt en salat I tillegg spiser jeg 1 frukt og litt bær hver dag. Høres dette OK ut? Setter utrolig pris på svar. Selv om jeg tror at dette er ganske OK, så er det alltid godt å få det bekreftet