Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 10:34   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Noen naprapater kan sette nåler også. Men, nå vet jeg ikke hvor lenge du gikk til akupunktør, men både jeg og moren min var tidlig ute med å teste det ut, og vi opplevde begge at det ble verre før det ble bedre. Jeg fikk behandling for kronisk urinveisinfeksjon da jeg var ti-elleve, mamma for migrene.
Husker særlig mamma fikk hyppigere og hyppigere migreneanfall, og måtte sove i flere dager om gangen, for det etter et halvt år lysna, og da et år hadde gått var hun totalt anfallsfri.
Hun anbefalte ikke meg å gjøre det samme (jeg begynte å få migrene tidlig i tjueåra), argumentet hennes var at hun var gammel og satt, og kunne ta seg råd til å "ofre" et år for å bli frisk, men at det stilte seg annerledes for meg som var ung og trengte å oppleve og erfare ting.
(Men jeg fiksa jo migrenen med lavkarbo ). Uansett, poenget mitt er at akupunktur gjerne tar lang tid!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat