Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 10:38   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Proviant til padletur - trenger tips fra dere erfarne

Jeg pleier å kjøpe masse svensk ølkorv og mumse på tur, de inneholder masse fett og nok protein. Babbel mini( små runde oster, med rødt papir) holder seg i romtemperatur.

Skal dere bære noe særlig, eller blir det bare i en innsjø og ikke en del bæring? For i såfall er det ikke krise med litt hermetikk som picnikskinke, hakkede tomater( finnes i pappkartong og) mm. Ellers må man pakke lett og unngå disse tunge tingene.

SJekk karboinnholdet på de sojabitene om du ikke har gjort det. Det høres ut som masse karber nemlig.

Bak deg lavkarbo knekkebrød. Søk på nemiis. Lavkarbobrød kan spises, men jeg er ikke sikker på om det holder seg godt i en uke, men brød de første dagene også knekkebrød siden. Noen kompromisser må man nok ta dessverre.

Ta med en boks enn to med ekte smør, men ha smøret i en solid eske, smeltet smør i sekken på tur er ikke lurt

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat