Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 13:27   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketose hjelper ikke

Opprinnelig lagt inn av Mrs_Maya, her.

Jeg har drikket pepsi max hele tiden, og har likevel gått ned snart 20 kg. Jeg mener det er tull at man får ekstra søtbehov av det, og det er ikke noe særlig karbo i den.

Her er det et par ting du velger å overse. For det første så venner kroppen seg til ting, og noe som funker i starten kan endre seg til å forkludre hele opplegget seinere.
For det andre er ingen kropper like. At du tåler søtstoffene (for øyeblikket...) betyr ikke at det samme gjelder for alle. For egen del f.eks ikke bare stopper nedgangen opp, men vekta skyter i tillegg i været ved inntak av lighbrus, selv bare ett glass.
Utover det så inneholder pepsi max aspartam, som på ingen måte bør være en del av dagligkosten...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat