Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 14:51   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Store flytevester?

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Jeg sendte en mail til office@regatta.no jeg - der jeg spurte om alle de selvoppblåsbare vestene (beregnet for voksne) kan brukes uansett vekt, siden det står "minimum 40 kg" og ingen max-vekt.

Han som svarte meg, anbefalte imidlertid den modellen de har som heter Intersafe fremfor de øvrige. De øvrige oppblåsbare redningsvestene for voksne har 160N oppdrift, mens den Intersafe-modellen har 275, altså mye bedre oppdrift. Finner den ikke på nettsidene deres, mulig at det er en utgående modell, men jeg fikk info om hvor den er å få kjøpt, samt et produktblad med bilder og info. Kan oversende det til deg om du sender meg mailadressen din på pm.

Vet du prisen? Jeg er på jakt etter en på rundt 500kr... Så på de oppblåsbare et sted og de koster 1000kr. Det betaler jeg ikke, for om et år eller to kan jeg bruke en på rundt 90kg..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat