Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av ch23, her.
Har et spørsmål til dere som har bestilt retter fra spis deg slank. Jeg har bestilt kur derfra nå, gått på den et par dager allerede og ikke spist NOE annet. Til kvelds har jeg bare bestilt søte ting som muffins, brownie o.l. Jeg holder meg alltid under 25 KH. Lurer på om dette kommer til å virke på meg? Virker liksom så unaturlig å spise kake hver dag
He he..... ja det føltes litt rart for meg også til å begynne med. Dietten funker på de aller fleste så lenge man ikke spiser for mye karbohydrater. Jeg vil bare påpeke at 25 g karbo ikke er en absolutt grense for alle. Noen må spise mindre og noen kan spise mer og være i ketose.
Jeg sluttet med ferdigmaten ganske raskt og tilpasset mitt eget opplegg istedenfor ala LCHF, med mer fett enn i Foseid's kur. Det passer bedre for meg.
Anbefaler deg å lese mye her inne og lære mest mulig om ketogent kosthold. Jo mer man kan av bakgrunnsopplysninger, jo tryggere blir man.
Et lite tips på slutten. Ta mål av kroppen når du starter og ikke bare vekten. Dette fordi at selv om vekta står stille i en periode så kan f.eks magen krympe Skikkelig motiverende å se tall som blir mindre 
LYKKE TIL