Hypnose?
Har ei venninne som har slitt med overvekt i mange år. Enda mer har hun slitt med motivasjon for å slanke seg. Hun mener selv hun er en cocaholiker (coca cola), og ser på dette som en uoverkommelig hindring.. Så en dag spanderte moren hennes hypnose, og både venninna mi og jeg er var ganske så skeptiske til om dette ville fungere da.
Men venninna mi gikk til timen sin, og en ny time uka etter, og VIPS, hun har ikke rørt cola på over to måneder!! :O Og dette er ei som jeg trodde ALDRI skulle få fingern ut ang cola og kosthold.. Kostholdet er ikke helt på plass, men cola frister aldri lenger sier hun. Og nå var det bare cola som var temaet hos hypnose-dama.
Såh, andre som har prøvd? Har erfaring? Er også ei som jeg kjenner som gikk til hypnose for røyking. Aldri rørt en røyk etterpå, syntes det er ekkelt..
Så jeg må jo si at dette virker litt intressant! Har alltid sagt at slik som dette er tull og tøys, men nå er jeg helt målløs etter at det funka på venninna mi som lever og puster for Cola liksom...
Så nå skal snart mor min besøke samme hypnose-dama for å få orden på røykinga si. Så jeg leker jo litt med tanken om å ta ein time selv, for å stille meg mer inn på sunt kosthold av råkost, og evt begrensninger på mengder...

|