Sv: Hypnose?
Jeg har stor tro på hypnose. Brukte fødselshypnoe når jeg skulle skulle ha lillejenta og hadde en kjempeflott fødsel.
Men en kan ikke la seg hypnotisere til noe som en selv ikke ønsker. Selv i hypnose har vi grenser som ikke lar seg overtre, om vi ikke vil det på ett eller annet plan. Men jeg tror nok at det kan fungere til både røykeslutt og andre avhengigheter, om en vil klare det. Selv sluttet jeg å røyke med hjelp av "Endelig ikke røyker" boka, for snart 5 år siden. På en måte kan det sammenlignes litt med hypnose siden en er i en slags transe når en fokuserer mye på en ting (hypnose er en vanlig tilstand som vi er i flere ganger til dagen-eks. når vi ser på TV), og noe blir gjentatt til det kjedsommelige- til slutt begynner vi å tro på det vi leser, og det er igrunn det som skal til 
Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 Har gått ned enda 1kg. siden den gang.
|