Tråd: Hypnose?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-09, 19:01   #9
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hypnose?

Ja, hypnose er en normal tilstand man er i opptil flere ganger om dagen,- når man f.eks. lytter på musikk, følger med på en film, leser en fengende bok osv.

Jeg gikk på et kurs ledet av Sigurd Stubsjøen. Sjekk det. Det spiller egentlig ingen rolle om hva du søker hjelp for, han behøver ikke engang vite om dine "saker". Alle deltakerne fikk i oppgave å definere målet sitt, i form at en eller flere greie setninger. Mine ble noe sånt som; Jeg vil være lykkelig, og,- jeg vil være fri!
Jeg visste hva de setningene betydde for meg, og når jeg gjentok disse setningene for meg selv, tenkte jeg på en ny måte som over tid hjalp meg til å endre tankemønstre, og dermed hjalp meg til å gjennomføre livsstilsendringen slik jeg ville det.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat