Sv: Som jeg så ut før (nye bilder)
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Er selv lys/mellomblond (askeblondt som det heter på pent ). men har farga håret i mange år, stort sett hennarødt.
Mista masse hår under vektnedgangen, og også på grunn av hennaen i tillegg til at jeg var veggis i åtte år, så nå farger jeg det hos frisør, og jeg gleder meg til nok av hennaen har vokst ut til at jeg kan gå blond igjen No more ettervekst! Ettervekst er virkelig noe jeg misliker, selv om jeg kler å være både rødhåra og relativt mørk.
Dette ble litt på siden. Imponerende er det uansett! Jeg har aldri vært særlig stor i ansiktet, så det er få gamle bilder av meg som er såpass imponerende, og helfigurbilder er det ikke mange av. De få som er får jeg helt grøsninger av, men har likevel postet det på forumet.
Jeg hater ettervekst av hele mitt hjerte!!
Men jeg er så himla sta, så jeg fortsetter å farge mørkt jeg.
jeg kunne jo la være å farge så mørkt, og heller farge etterveksten lysere og lysere etter hvert som den andre fargen blir blekere, men neida....
Jeg vet at det finnes helfigurbilder av meg rundt omkring i familien...skal ta opp jakten på dem en dag tror jeg, kunne vært artig å legge ut det også.
Vet jeg har sett et bilde av meg hos ei svigerinne....husker jeg holdt på å begynne å grine da jeg så det.
Imponerende ja...joda....jeg synes også det er "imponerende" at jeg klarte å bli så stor jeg....
Men jeg husker at jeg alltid spiste mere enn alle andre, hele tiden.
|