Finner ikke ut av dette
Jeg har gått på Ketolyse-kost siden november i fjor med få utskeielser. Jeg har utslag på stixene hele tiden med untak av de få utskeielsene som ikke har vært store. De første 2 månedene ble jeg kvitt med 10 kilo. Fint det men etter det var det helt stopp og vekten har deretter pendlet mellom 1-2 kilo opp og ned. Og jeg har nok å ta av.
Jeg har fortsatt med kostholdet pga. kronisk sykdom som jeg nå er frisk fra etter lang behandling og dette kostholdet men jeg ønsker så gjerne å gå ned mer i vekt. Det rare er at jeg nylig hadde 2 uker ferie i syden og holdt stort sett kostholdet der med unntak av jeg spiste dessert til middagen nesten hver dag. Når jeg kom hjem hadde jeg gått ned 2 kilo og merker på kroppen at det er fett som er borte. Fikk litt motivasjon igjen men vel hjemme vil ikke vekten bevege på seg. Etter at jeg kom hjem har jeg prøvd å ha fokus på
*Grønnsaker til hvert måltid for dette spiste jeg MYE av i ferien men ikke før. Da spiste jeg kun grønnsaker til lunsj stort sett men ganske mye da.
*Minske matmengden. Dette gjør dessverre at jeg føler meg sulten ofte selv om jeg ligger på 1300-1400 kcal med 70 energiprosent fett og jeg føler meg sliten og tung i kroppen.
* Lett trening 4-5 dager i uken.
* Jeg har spist Reductil 15mg i 10 dager nå for å få igang vektreduksjonen, men ikke et gram har jeg gått ned. Kan like gjerne kutte de ut.
Jeg kan si at jeg drikker ikke kaffe eller brus og holder meg unna alt av søtstoff, glutamat osv. Har prøvd å kutte ut nøtter og mejeriprodukter tidligere og har prøvd å spise optil 150 g fett om dagen. (Fikk bare høy puls av det)
Noen som har noen gode forslag? Håper Torkild leser dette og kan gi noen råd for jeg har så lyst å gå ned mer i vekt. Å slutte med kostholdet er uansett ikke noe alternativ for jeg blir direkte syk av karbohydrater.
En vanlig dag
Frokost:2-3 egg, 20-30 g smør, 2 osteskiver, en bit agurk
Lunsj: Salat med fetaost, skinke og ev kylling hvis det finnes på jobben.
Ettermiddag: 30 g valnøtter
Middag: 100g kjøttdeig med smørstekt sopp og ost, salat

|