Ok. Så jeg inrømmer det. Jeg er alene hjemme mens familien er på ferie, og det er min kjære som til vanlig står for det meste av matlagingen (hun kommer til å erte meg sykt etter dette innlegget). Jeg er relativt habil på kjøkkenet, men ikke alltid like kreativ Så nå er jeg spent på om noen vil ta utfordringen, og foreslå en rett som holder til både middag, frokost og lunsj ut fra det jeg har i hus Her er det som finnes i skap og skuffer: 30 egg (...) Kjøtt Sommerkoteletter Svin ytrefilet Bacon Svenske kjøttboller Lettsaltet sideflesk Seranoskinke Svensk karbonadedeig Böklunder Knakkwurst og Bratwurst (1 g karbo) Fisk Laksefileter Krabbe naturell på boks Tunfisk på boks Grønnsaker Blomkål Brokkoli Paprika Løk Fersk hvitløk Ingefær Vårløk Tomat Gulrøtter Mais Fersk chilli Meieriprodukter Meierismør (saltet og usaltet) 1/2 liter kremfløte Oljer - de fleste typer Jarlsberg Feta Parmesan Forskjellige typer Philadelphiaost CC Lavkarbo JBKM Glutenmel Fiberhusk Kruskakli Splenda Tror jammen jeg har en gammel ketolysepille liggende også Diverse Alt som kan tenkes av krydder (jeg mener det - madamen har samlemani) Alt av japansk dilldall Buljonger og fonder i alle varianter Masse "innvandreringredienser" i krukker og flasker (geez - her skal budsjettet reduseres) Tror det dekker det meste. Er spent på om noen tar utfordringen