Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-09, 00:43   #19
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i det hele tatt!

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Vet ikke om det jeg vil si blir hjelp for deg, men jeg vil gjerne fortelle om meg selv.

Jeg begynte ketolysekuren i november 2007. Jeg stod stille vektmessig helt til august/september 2008. Da hadde jeg levd på ketolyskost hele tiden, med unntak av en feriepause på 3 uker med is-spising i tillegg til ketolysematen.

Til å begynne med var jeg fortvilet over at jeg ikke gikk ned, men jeg merket også at jeg hadde det bedre med dette kostholdet, så jeg valgte å "holde ut" selv om jeg ikke gikk ned. Jeg er ikke lenger oppblåst i magen, jeg har godt med energi, det lettere å stå opp om morgenen, og jeg sover godt om natten.

Mine tanker om dette er at kroppen trengte tiden på å blir frisk før den ville gi slipp på kiloene. Var ikke syk, men kolesterolet ble normalisert på denne tiden vekten stod stille. Jeg kunne også trappe ned på astmamedisin, og jeg følte meg mye mer tilfreds med dette kostholdet.

Jeg var totalt avhengig av karber før, men nå er det jeg som har kontroll, og det er en deilig følelse!

Så...høsten 2008 gikk jeg ned nesten alle de kiloene du ser på tickeren min.

Nå har jeg en liten pause...har hatt det siden påske, men ved hjelp av ketolysetilnærmet kosthold, har jeg klart å holde vekten siden da.

Håper du ikke gir kuren opp, kjære deg, men prøver litt til! Du har begynt en god kamp!

Lykke til!

Godt skrevet Karbosara!
Kroppen er ingen maskin man kan stille inn på å gå ned 1kg i uka hver eneste uke.
Og 3 uker er jo ikke veldig lenge å bedømme utifra, prøv i 3-4 måneder først

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat