Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Det er jo kjempegreier at dere som har spist høykarbo ikke har gått mer opp enn 1-2 kg Jeg må innrømme jeg frykter både potetgull, is og søtsaker, for ikke å snakke om brød, noe i nærheten av pesten....det har tatt meg flere uker å gå ned de siste 2 kg, men nå - ENDELIG lønn for strevet, er kommet meg ned til 62 kg, og har 4 kg igjen til det endelige målet! Og det målet er inkludert 2 kg buffer, så om jeg skulle havne på et platå på 60 kg, er det også greit...Er utrooolig glad for at det endelig løsnet! Forventer det kan ta sin tid med de siste kg, spesielt nå som jeg skal på 3 ukers ferie...kommer nok ikke til å kjøre like strikt, men skal forsøke så langt det lar seg gjøre å holde meg unna de største karbokildene. Jeg vil nødig opp igjen... så derfor tenker jeg å ha egg og bacon disponibelt til enhver tid, uansett hvor jeg befinner meg....spesielt frokosten er jeg redd for, med brød/rundstykker osv...det blir garantert en gigantisk prøvelse, men så lenge jeg har egg og bacon, så MÅ det gå bra
Fortsatt lykke til alle sammen og ha en fortsatt god sommer!

|