Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-09, 11:05   #2
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Guuud nå må du ikke bli tynnere

Her kjenner nok mange seg igjen!

Dette har jeg kommet frem til:
*Besteforeldre synes ALDRI at barnebarna spiser nok. "Nå må du spise mer, da".
*Når man har passert 20, synes heller ikke foreldrene at man spiser nok.

Rart det her, helt siden jeg ble et par og tjue, så har pappa vært bekymret for at jeg ikke spiser nok. Selv om jeg veide 10 kg for mye. Uansett hvor mye jeg hadde spist, når jeg spiste den siste biten på tallerken så kom det:"Nå må du spise, da"..

Jeg tror at familien min som er generasjoner før meg, aldri vil synes jeg spiser for mye.
Både koselig og slitsomt! Jeg velger å tolke ALT som komplimenter og samtidig bruke min kjære lavkarbomann som en som kan gi meg beskjed dersom han mener jeg er ute å kjøre, kostholdsmessig.

Jeg tror også at når vi går ned i vekt, og dermed kanskje får bedre selvtillit og føler oss fulle av energi, så går vi i mer tettsittende (eller i allefall mer flatterende) klær og da blir vekttapet ekstra synlig.

Dette med hva jeg spiser i forhold til andre, har jeg begynt å ikke legge merke til lenger..

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat