Opprinnelig lagt inn av nattinatt, her. Og startvekta var 70 kilo,og idag er den 67 kilo. Regner jo med at det er eindel vatn i det vekttapet der,men skikkelig artig.Har og gått inn ein og ein halv cm rundt mage og hofter. Skal bli spennende å sjå om vekta vil gå jevnt og trutt nedover videre framover. Skal iallefall ikkje stresse med det denne gangen her. Håper på å komme ned mellom 62-60 kilo. Eg trener masse, så eg kan ikkje regne med å komme ned i det eg var tidligere. Er 166 cm høg, og helst kraftig bygd. Er såå glad så eg måtte jo berre inn å fortelle dere andre om det.
Opprinnelig lagt inn av nattinatt, her.
Og startvekta var 70 kilo,og idag er den 67 kilo. Regner jo med at det er eindel vatn i det vekttapet der,men skikkelig artig.Har og gått inn ein og ein halv cm rundt mage og hofter. Skal bli spennende å sjå om vekta vil gå jevnt og trutt nedover videre framover. Skal iallefall ikkje stresse med det denne gangen her. Håper på å komme ned mellom 62-60 kilo. Eg trener masse, så eg kan ikkje regne med å komme ned i det eg var tidligere. Er 166 cm høg, og helst kraftig bygd. Er såå glad så eg måtte jo berre inn å fortelle dere andre om det.
Gratulerer med god start! Jeg er helt ny både på forumet og som lavkarboslanker, jeg har min tredje dag i dag. Jeg må si jeg er imponert over alle de flinke, positive menneskene her på forumet!