Sv: Hjelp, jeg skal i bryllup
Opprinnelig lagt inn av achillea, her.
Jeg har også hatt veldig god erfaring med å tenke igjennom på forhånd at jeg skal ha en kontrollert sprekk, unne meg litt forskjellig. Som oftes har jeg endt opp med ikke å spise mye heller, da det som oftes blir alt for søt.
Kroppen min reagerer ikke noe særlig om jeg spiser enkelte høykarbo ting, slik at dette ikke er noe hinder for meg. Eneste er at jeg kan bli ørlite løs i magen neste dag, men det går fort over.
Helt enig! Jeg har hatt 2 planlagte sprekker på de 12 ukene jeg til nå har gått på lavkarbo. Den ene sprekken ble det ikke noe av fordi det ikke fristet og jeg fant en løsning (atkins bar i veska) og den andre sprekken varte en hel dag, men gikk overaskende bra. Ingen reaksjoner i magen og vekten gikk litt opp, men fort ned igjen etterpå.
Hvis du går skikkelig inn for det klarer du deg gjennom et bryllup uten en stor sprekk. Spis gjerne middagen, men la poteten og mesteparten av sausen ligge igjen...da er du ganske "safe". Desserten og kakene trenger du ikke spise, drikk kaffen og kos deg med den. Som sagt tidligere så har atkins bar vært min redning i lignende situasjon, den hjelper på både sultfølelsen og sjokoladesuget 
|