Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-09, 05:31   #90
LabbeLis
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 38
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

*sukk*... nå føler jeg egentlig at jeg trenger et motivasjonsspark i rumpa...! Vær så snill og gi meg det! For jeg føler at ting TAR TID! Selvfølgelig vet jeg at det egentlig er best om det tar tid, og at jeg ikke akkurat hjelper til ved å være en passiv potet når det gjelder trening, men føler for tiden at alt av diett bare er et stort sukk.
Når jeg leser om folk som har gått ned 20 kg på 10 uker, så er jo det helt sinnsykt! Spesielt synes jeg det er demotiverende fordi jeg har gått på kuren i 25 uker og "kun" gått ned 15 kg. Jeg ser at enkelte klær i klesskapet er blitt "større", men samtidig ser jeg ikke at jeg har gått ned noe i f.eks buksestørrelse.. Men det er jo vanskelig å si fordi buksene er forskjellige fra sted til sted..
Ja, jeg ser på før/nå-bilder at jeg har blitt mindre, og da spesielt i ansiktet, men nå altså - nå fikk jeg bare plutselig lyst å trøstespise - som var en stygg-stygg uvane fra hybelen på videregående.. Nei. jeg skal ikke gjøre det. Iallefall ikke med noe annet enn Atkins-baren ved siden av meg :P

Men gosj.. Så kjedelig dette begynner å bli! Jeg har så mange kilo igjen, og nedgangen har stagnert noe voldsomt de siste par månedene.. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg SKAL prøve å kanskje gå en tur innimellom, for det er jo deilig når det er gjort. Men GURI så sinna jeg er mens jeg gjør det...! :P Kan'ke no for det. Samboern har slutta å spørre, for han vet bare jeg blir sint, og at det går ut over han.... :/

Her ble det mye klagings! Sorry :/
Ja, og ellers har vi det bare bra...?

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat