Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-09, 10:34   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Står bom fast nå

Opprinnelig lagt inn av 4me, her.

Jaja da jeg hadde matlyst gikk jeg ned i vekt og nå når jeg spiser "normalt" nå har jeg gått opp i vekt. Meningen er vel å spise til man blir mett og ikke stappmett. Det står jo overalt i boka. Det var der bekymringen min lå. Skjønner ikke helt hva du mener med at jeg burde vært glad, når jeg viste at å spise så mye mat er ikke anbefalt.

Jeg tror kanskje Sulphur reagerte på at du sa buhu til å ha gått ned en hel halv kilo denne uka. Uansett hva du tror, så er en halv kilo kjempebra! Kroppen er ingen maskin dessverre, man kan gå ned i r*kk og napp og stå stille lenge i perioder. Mister man m*e på kort tid, kan det feks være at kroppen trenger en tenkepause.

Men sånn ellers har dere min fulle forståelse for det med å miste matl*sta eller gå å småspise, jeg gjør det nå og da( både ikke spiser noe eller spiser for m*e), men jeg lar det bare være, for vekta går ned nå og da. Og nå har jeg jo gått ned over 10kg siden mars!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat