Tråd: Rare uttrykk
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-09, 13:04   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Rare uttrykk

Haha, særlig som korrekturleser irriterer sånne uttrykk meg, og jeg retter over en lav sko.
Særlig "fordeler og bakdeler" irriterer meg, og jeg håper jeg ikke har sagt det selv, for det heter da vitterlig "fordeler og ulemper"
Men ... Så snakker jeg dialekt da, og noen mener dialekt bare er et resultat av generasjoner med talefeil. Det var noen som f.eks hengste seg fryktelig opp i at jeg sier "samtili", men at jeg ikke sier "til" i stedet for "tid", og at det var ulogisk ... Jaja, jeg har ikke mye å si til mitt forsvar.
"Høre syner" synes jeg er snedig, og skulle ønske det fantes et vanlig yttrykk for å typ ha lyd-halliser.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat